mandag 29. september 2008

Stump røyken før røyken stumper deg!

Her kommer diverse sitater som jeg klarte å skrape sammen. Jeg må jo klemme ordentlig til nå, før jeg reiser en tur til Sverige.

I mellomtiden må dere kommentere og poste egne sitater. Don't be shy! Det er viktig med humor i hverdagen.

"Jeg går for å se hva slags hår jeg får i dag. Det er lua som bestemmer, egentlig..." - Mari, 05:26:04, 19.12.06 (Legg merke til datoen folkens! Dette er lenge siden.)

"Vi skremte liv av Liv." - 14:32:39, 16.2.07

"Prrr! Det er et ekorn!" - Patrick

Knut: *Sitter ved pianoet i amfi* Jeg er Moses!
Aleksandra: Hva?

Knut: Moses!
Aleksandra: ...
Knut: ...nei, unskyld, jeg mente Mozart.

Vilde demonstrerer forskjellen på Johanne og Aleksandras skrivmåter
Johanne: "Hun spiste brød. De kysset. Hun gikk."
Aleksandra: "Smulene dekorerte tallerkenen som ett eller annet på en ett eller annet dag osv."

Christine (på Aker Brygge): Dere, hva heter dette vannet?
Caroline: Oslofjorden.
Christine: Nei!
Aleksandra: Jo, dette er Oslo *peker over skulderen* og dette er vannet. *peker på vannet


Aleksandra: Fly til fjellet? Nei...
Caroline: JO! DET GÅR ANN!

"Legg intim nasjon" - Vilde om legitimasjon, 15.10.97

"Hva er vitsen egentlig? Jeg trives med øyenbrynet mitt, jeg." - Jannis er optimistisk

AC: Kanskje du [Jannis] er litt følsom for det paranomale?
Nikos: Kanskje han er paranomal?

Ingen kommentarer: