søndag 28. september 2008

DS og diverse

Elida: Jeg vil ikke ha neglestøv på meg!
Masa: Det er ikke neglestøv, det er døde hudceller.
Ine: Det er så sunt så, mye kalsium.
Noen (Mari/Ingrid/Ine?): Så får du stort volum også.
Elida: Stort volum? Du mener at jeg blir tjukk?

Mari: Nei, stort volum i håret!
Ingrid: Ja, litt sånn fluffy.
Elida: Jeg skulle ønske kroppsformer gikk av og på moten…eller, nei.
- Masa filer neglene sine,
29.8.08


Drama & Samfunn, 2.8.08
Vakt/ridder (Signe): Jeg går rundt og forsøker å berolige de sarte kvinnesjelene.
Nina: Og hvordan gjør du det?

Vakt/ridder (Signe): Jeg klapper dem på skuldern og sier ”fatt mot!"

Gertrude (MC): Har du vært i kirken, min sønn?

Hamlet (Elida): Ja.
Kirken (Knut & Sophie): *Rister på hodet*
Gertrude (MC): Det går rykter om at du ikke har vært i kirken.

Hamlet (Elida): Kanskje de ikke så meg.
Gertrude (MC): Har du vært til skriftemål?

Hamlet (Elida): *Rekker ikke svare*
Kirken (Knut & Sophie): *Rister på hodet*
Claudius (Kristian): Det går rykter om at du ikke har vært til skriftemål.
Hamlet (Elida): Jeg har ikke gått til skriftemål fordi jeg ikke har noe å bekjenne, men det har kanskje du [Gertrude] og du [Claudius].
Hoffet, tjenere etc (resten): Ooooh!
Nina: Kom igjen! En gang til alle sammen, høyere!

Hoffet, tjenere etc (resten): OOOOH!

4/9-08
”Treet svaiet i vinden som en kost i kottet” – Ingrids selvsnekra simile


”Er det ikke sånn når du feilaktig plasserer hendelser i en tid, for eksempel: ’ja, under andre verdenskrig da dinosaurene levde…’” – Ingrid glimter til igjen

Anita: Skal dere forklare det, eller skal jeg si det?

Alle: Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Gjør det, gjør det-
Ine: Nei, nå er det nok.
- Ine setter en strek


9.9.08
”Hva heter det? Den lille andungen? Lille Hedvig?” – Sophie om Villanden

”Tolv år – da kan du ikke tenke en gang!” – Eline om Ninas historie der en mann kjøpte narkotika første gang som 12 åring.

”Hun fikk kvinnerett for stemmer, i et mannsdominert land!” – Nina om Evita.

”Dere er ikke så veldig motebevisste her…” – Nina om 3F

”Jeg skrev beach jeg…Hehehe…Hvordan skriver man ’bitch’? Hehehe.” – Andrea

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha! Give me more!

FridaTrollet sa...

haha... disse var jævlig morsomme! =D