mandag 29. september 2008

Sommerferie i Italia

”Ikke spis saltet! Det er noen gule greier i den!” - Caro som ikke forstår at man putter ris i saltet for å absorbere opp vannet.

”Jätte snygge tjeier her, hva?” - Svensk mann i mobil.

”Hvis tristheten din var et dyr, hvilket dyr ville det da vært?” - Alis selskapsleker

Caro: Ah, nå skal vi til Riviera del Conero!
Ali: Å nei, ikke si ordet ”riviera”! Da tenker jeg bare på masse mennesker og havsalt man ikke får av huden! Kall den bare Conero, ok?!

AC: Se, de menneskene på restauranten ser på fiskene de også!
Ali: Nei mamma, de ser på oss de…

”Er det andre mennesker her? Må jeg bo oppå andre mennesker?!” - Ali på stranden

”Your parkingspot is 2 or 5. Just park in 5, but you may find a note tomorrow with 'Hey! That isn’t your parkingspot!’ on it” - Lucia introduserer oss for leiligheten

“Jeg har noe i bagasjerommet som…du ikke skal bry deg om…” - Tore har lumske planer

Ali: Det ser ikke ut som om Chris og Caro har på seg samme topp.
AC: Hva da? Har de samme topp?
Ali: Ja, men det ser ikke sånn ut
AC: Hva? Ser du den ikke?!
- Ali og ACs diskusjon om Caro og Chis sine topper som var i samme modell men i ulike farger.

Kokosnøttselger: Coco! *Tuter på en tute* Bella coco!
Ali (i en veldig sur og mumlende tone): Det er du som er kokko!

”Good afternoon!”- Tore til en mann på bensinstasjonen…klokken 10 om morgenen.

”Autostrada poff-poff!” - Tore er fremdeles på bensinstasjonen og forklarer hvilken vei vi skal kjøre

”Henrik Wergeland kjøpte seg en sånn biffmaskin… Eller var det stekeovn?” - Ali om Wergie-Boy

”(Til Caro) Hva var det jeg skulle si…? (Til Chris) Kan du slutte med det der?!” - Ali er sur

Chis: Nyrer!
Ali og Caro: Nyrer?
Chis: Ja, N-Y-R-R-E-R!
Caro: ...nyrrer?

”Here’s some rocks to fuck you up!” - Caro som egentlig skulle si “here’s some rocks to warm you up”

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg koser meg! (egentlig sitat fra den kjente og kjære filmen et kongerike for en lama, men det er også en meget god sanhet i det jeg sier) For å si det sånn... Uten strøm, skjer det ingen ting!!

(eline hvis du ikke fatta det...)