mandag 29. september 2008

Sitater fra første og andre skoledag

"Chikelacke, chikelacke, show, show, show! Deilige myke plagg [som vil vare lenge etter russetiden]... ehm nei." - Andrea lager sin egen regle, kun ved å bla om siden i russekatalogen!

"Jeg ble spurt om jeg var russ i førsteklasse, fordi jeg hadde rosa shorts..." - Emelie om misforståelser

"Han der, nesten han eneste som satt i bussen, han var samisklæreren min på ungdomsskolen." - Kamillas skjulte fortid legges for en dag

"Hei, det er Frida: jeg skal drepe deg!" - En ikke så vellykket telefontrussel

"En jente i tredjeklasse, ja på vårt trinn, hun klarer sånn her *slår til en veps* og så *tramper på den* ...Hva gjorde jeg nå?! Herregud!" - Andrea skulle vise hva noen fikk til og ende opp med å faktisk klare det samme selv

Grethe: Vi har jo tre kvarters friminutt nå, og hvis du ikke har spist brødskiva di da...da har du ingen ting du skulle ha sagt.
Kornelius: Det er den eneste gangen du spiser på syv timer, da!
Sophie: O_O! *Klapper*
Kornelius: Man skal spise hver tredje time da.

Enger: Mobiltelefon er ikke lov.
Sophie: Hæ?!
Elida (parodisk): Hva hvis moren min ringer og ER I FERD MED Å DØ?!

Ingen kommentarer: