mandag 29. september 2008

Sitater fra retorikk foredraget på UiO

"Den første solskinnshistorien var ganske lang, men den andre solskinnshistorien er kort. Hehe." - Tønneson

"Jeg har ikke funnet noe bilde av ham, men et bilde av et hus som er oppkalt etter ham." - Tønneson om Rolf


"Det var jo også retorisk - i sin pregløshet." - Tønneson om Theisen

"Min tese er at også her var jakten mislykket, både på rypa og på retorikken." - ...og der kom en bløt en!

"Er matematikken helt fri for retorikk? ...Det var et retorisk spørsmål." - Takk for opplysningen T-man

"Dette er mine samlede digte, men så er det boken 'Hvordan å skrive samlede digte'" - Mettes innlegg i "er det en roman selv om inholdet er sakprosa relatert"-debatten

1 kommentar:

Anonym sa...

når jeg tenkter meg om, ville det nok være riktigere å si "Hvorledes at skrive de samlede digte".. men men..