søndag 28. september 2008

”Hva er Sophie!?” - Sophie misforstår Jeapordy, 19.5.08

Som du kanskje har gjettet, så er dette min nye, offisielle sitat-blogg. Yay! Alle sitater som postes her vil før eller senere også lastes opp til www.fleurette.moo.no. Siden er for øyeblikket veldig rotete og jeg har vel strengt tatt forsøkt å re-designe og fikse noe php driiit til den i over ett år nå, men det er en meget stor og blå link på hovedsiden som tar deg videre til sitat-siden.

Tanken bak denne bloggen er at jeg skal kunne poste sitater rett etter at de er overhørt. Det tar litt tid å kode inn sitatene til hjemmesiden og derfor gjør jeg bare dette når jeg har samlet opp så og så mange sitater, slik at det hele blir hensiktsmessig. Her postes imidlertid sitatene pronto og dermed vil de ikke stå like oversiktlig som på hjemmesiden. Jeg tagger imidlertid poster etter dato og innhold, så det burde være lett å lete seg frem etter akkurat det man vil lese. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal poste eldre sitater her, eller bare nye etterhvert som de kommer. Det kommer litt ann på hva folka ønsker.

Hva ønsker jeg så at leserne av denne bloggen skal gjøre?

1. Lese og le (av) innholdet
2. Kommentere på sitatene for å drite dem ut/hylle dem
3. Rette eventuelle feil i sitatene
4. Sette dato på de sitatene som mangler dato
5. Poste egne sitater som kommentarer (på denne måten får jeg med meg ende fler sitater enn før)

Hvem kan poste her?

Alle kan kommentere, men jeg er bare interessert i sitater som på en eller annen måte har tilknytning til meg. Dvs at det er helt ok å poste sitater sagt av kusina til tremenningen til Mette Madsen, men at det ikke er like kult å poste insidejoken mellom tidligere nevnte kusine og hennes eks-besteveninne.

Er du i tvil; så post alikevel! Jeg laster bare opp relevante sitater til hjemmesiden, men her kan vi jo forsåvidt baske oss i idioti, hvis det er ønskelig.

Ingen kommentarer: