mandag 29. september 2008

Sitater fra Mette, Ali, Kristian, Frida og Tessas TiP-prosjekt

Ali: Hvor mye alkohol tåler menneskekroppen? 5 liter om sommeren og 3 om vinteren…
Grethe: ER DET SANT?!

- Grethe overhører øvingen og de dårlige, usanne spørsmålene og svaralternativene

"Du må ikke ta alt det som kommer ut av munnen min for god grøt", sa Aleksandra.

”Er det på den derre ’Alle elsker Yngve’… Jeg mener ’Mannen som elsket Yngve’ at de røyker p-piller?” - Tessa

Ali: LSD kan føre til flashback flere år senere. Hvordan sier man det?
Frida: Det kan føre til flashback flere år senere?

”Han kan hete Heinzkrupfel. Krupfel betyr krøpling, så det blir ketsjupkrøpling!” – Tessa, 13.5.08

Bernt hvisker: Jeg vet at Bernt ikke er noe fint navn…

Fia sier: Jeg kondolerer.

Mette: Frida, har du sett t-skjorta di?

Tessa: Hva? Hva?
Ali: BERNT og Erling!

”Jeg finner ingen fjær?” – Tessa om puta

Kristian: Hva er det ekleste ordet dere vet om; i hele det norske språket?

Tessa: Trusesnerk.
Frida: Snerk er et ekkelt ord, da.

Tessa: Spesielt trusesnerk.
Ali: Men er det et ord? Trusesnerk?
Tessa: Jaja.

Mette: Men er det et ord, står det i ordboka?
Tessa: Det er et ord, ja.

Kristian: Sniffe fluor?

Mette: Nei, ecstasy.
Frida (inn i mikrofonen med ’vi leker ikke klubb’ tonefall): Du sniffer ikke fluor!

Frida: EN BALLE! (fremdeles med ’vi leker ikke klubb’ tonefall)

"Dagens dårligste: ex-Tesse!" - Mette drar en bløt en

1 kommentar:

FridaTrollet sa...

"Bernt hvisker: Jeg vet at Bernt ikke er noe fint navn…
Fia sier: Jeg kondolerer."
--> Det er noe av det morsomste jeg noen gang har lest! ^^


Men hvor er Ris-potet sitatene?! eller er detta bare fra den dagen hjemme hos deg?!