torsdag 13. august 2009

Russebukseverksted hos Ellen


Det første Ellen sa til Ali og Johanne da de nettopp hadde kommet:
”Hei, vi har ikke vann!”


”Vår samlede IQ skal få oss gjennom dette!” – Ali til Lindi da hun nesten ødela strykejernet til Ellen


Ellen: Hva har skjedd? Smelta den?
Lindi: …ja
Ali: Vi skulle strøket med papiret på.
Ellen: [Til Lindi] Du har ikke tatt av alle?!


Lindi: Hvis vi bare har en fille å stryke på...
Ellen: Her [gir henne en klut] Vil du ha vann på? Vi har ikke vann!


”Jeg har gule som er skikkelig hullete og kule.” – Lindi om conversene sine


”Hånda hans freaker meg ut! Det ser ut som om den er død og kommer til å falle av! AAARGH!” – Johanne leser et blad


Ellen: Gikk det bra på do?
Johanne: Ja, jeg klarte å gå på do helt selv!


”SATAN! SATAN! JEG TILBER SATAN! SATAN!” – Øyvinds sang som skulle skremme bort Jehovas Vitne da de kom på døra


Ali: Skal jeg skrive på arket og så på pappen?
Øyvind: Er du helt tjukk i pappen eller? Jeg tror du strenger dette igjen [gir henne sitatarket han har sittet å lest.]


Vilde siterer noe hun har hørt på tv:
”Dette er dødskysset, eller snarere et pinlig sugemerke.”


Vilde: Nå skal jeg tegne en…prinsesse!
Johanne: [Later som om hun er et barn] Det ser ikke ut som en prinsesse!
Vilde: …det ser ut som en rosa strek.
Ali: Morra di er en rosa strek.
Johanne: Du er en rosa strek.
Vilde: Trusa di er en rosa strek!


Vilde: Pappan min syns jeg ser ut som en prinsesse!
Johanne: Pappan min syns jeg ser ut som en hore.
Vilde: Du ser ut som en hora, presis som din mamma.


”Men ikke her ferdig nå!” – Vilde stokker om ordene


Vilde: Hurra…
Ali: Mobber du hurraen min? ”Hysj barn, ikke noe hurra”?
Vilde: Ikke si hurra, det er den hvite manns skjellsord!

Øyvind: Skjellsordet? Eller kjellsordet?
Vilde: Kjell sitt ord! Hei, jeg heter Kjell og hurra er mitt ord.


”Hvis vi skal lage skrekkfilm, skal den første være ’The Chicken Wanker’, og den andre 'Surklingen i veggen.' Da ta ta ta dudu! Så kan Øyvind lage filmusikken.”  - Vilde om filmene våre


”Jeg er den utvalgte!” - Ali da potetgullposen veltet mot henne


Vilde: Og den tredje heter ”Velteren”.
Ellen: Nei!
Vilde: Vi hadde ikke penger til å lage mer på engelsk, så resten får norske titler.


Lindi: Se på buksa, nå er det hvite ting på!
Vilde: Neger! …jeg mente rasist.


Johanne: De kommer til å like deg og ikke meg!
Vilde: Du får bli mer som Alex da. Du får anlegge bart!


”Velkommen til Aleksandras og Johannes radioprogram, vi har løsbart!” – Vilde


”Sannhet er sannhet!” – Vilde


Vilde: Hva slags pensel er det?
Ali: En pen-sel.


Ali: Jeg vil dø!
Øyvind: Skal jeg hjelpe deg?


”Se Linda varmer opp, med selen mellom beina! – Ellen


”Du lager en sånn sjåblæng ting?” – Øyvind til Ali


Johanne: Jeg forstår ikke de reklamene om er sånn: Paris Hilton som vasker en bil? Ja, da blir jeg suten på hamburger.
Vilde: Du blir jo sulten, men ikke på mat!
Johanne: Det er en burgerskjede i…burgerskjede, ja. Æsj.
Vilde: Your mom is so fat…


Ali: Kan vi ikke lufte? Det er så varmt!
Johanne: Det er bare du som er så hot.
Vilde: Så hot at du brenner opp i egen kropp!


Johanne: Jeg bestemmer for jeg lukter vondt!
Vilde: Jeg bestemmer for jeg stinker!


”Det er liber té, det er en te fra India.” – Johanne om ’liberté’


Johanne: I dag leste jeg en artikkel på wikipedia om tvillinger.
Vilde: Tullinger?!


Melodidiktator!


”Linda! Fargen går ikke booort!” – Mer problemer for Ellen…


”Min tanke er fri, den kan ikke bla, bla.” - Lindi synger

Ingen kommentarer: