søndag 2. august 2009

Hultsfredsitater

Msn-samtale med Ingrid Cammermeyer (ja, etternavnet er nødvendig, spesielt i dette tilfellet), om nye identiteter, Svensker og Hultsfredfestivalen:


ingrid sier: Jeg er veldig for å lage en ny identitet.
Midshipman Alexander sier: Haha, det er jeg enig i :P
ingrid sier: Okei, fra nå av heter jeg Camilla.
Midshipman Alexander sier: Da må jo jeg hete... Johan Sebastian eller Bernard Herre, eller no. Ida Kjerulf.
ingrid sier: :D Jeg tenkte faktisk ikke på Collett. Du kan hete Ida og så kan jeg hete Camilla.
ingrid sier: De er svenske, ingen kommer til å ta referansen uansett. De vet ikke hvem Ibsen er liksom.
Midshipman Alexander sier: :P Men Strindis derimot.
Ingrid sier: Haha, Strindis. Om vi bor sammen med noen som er lite litterære, må vi si at Strindis fant Pluto.  Og at det er en teori om at Strindis er Jack the Ripper.


Fast utrykk fra Ingrid hver gang vi stod så langt bak at vi ikke så scenen: 

”Men som Goethe sa…”*


(*Goethe  mente at man ikke burde se musikerne for det ødela for lydopplevelsen. Da tenkte man bare på teknikken og nøt ikke lyden.)


Regina Spektor: Look at you! You’ve got just the right amount of rain on you. You look beautiful.
En tjej: Nej, det är du som är så jävla snygg!


”Neeej! Vi ska inte laga mat nu! Vi skal bära sitta här.” – Jente i naboteltet til kompisen sin


”Look at the people sitting there, waving to us from under the trees. Bah, students.” – Vokalisten i Madness

 

Ingen kommentarer: