søndag 2. august 2009

Mens man ser på LotR

Mens vi ser på LotR:FotR og hobbitene blir servert på The Prancing Pony, utbryter Chris:
”Drikker DE øl?! Men er de ikke spilt av barn da? Han der [Frodo] ser så liten ut og de to tvillingene [Merry & Pippin] ser ut som om de er på min alder…”


”I’ve got a butterfly coat! Look at my pretty butterfly coat!” – Elrond (Caro)


Ali: Eowyn og Faramir er kjærester! Jeg kan hente boka og lese et avsnitt for dere.
Caro: Nei! Du har lest det ti tusen ganger før! Det er en av grunnene til at jeg aldri leste ”Ringenes Herre”, hver gang vi hadde sett en film så hentet du boka for å lese for oss. ’Ja, la oss nå se. Scene 12 b? Ja, den var ikke helt riktig i forhold til boka. Nå skal dere høre… Her er det et veldig fint dikt som Legolas har skrevet, det er fantastisk, det må jeg også lese for dere.’


Chris: Hæ? Er ikke det Faramir?
Ali: Nei det er ko-, jeg mener broren hans. Du fikk meg nesten til å si kompisen, følg med selv!
Caro: Åh, jeg trodde du skulle si kona.

Ingen kommentarer: