søndag 23. august 2009

Borte bra, men hjemme best (i hvertfall morsomst)

Diskusjoner ved middagsbordet:


AC: Også den serien du hadde så dilla på Aleksandra. Med de små gule greiene…kyllingene. Den japanske med de små gule greiene som var voldelige? Caroline og Alekandra hadde dilla på dem, også hadde dere sånne kort.
Ali: Snakker du om Pokemon? Det var ikke voldelig. [Ler]
AC: Jo, de sloss!


Onkel: Og den spøkelsesfilmen. Den filmen dere nettopp snakket om. Med han som flyr.
Caro & Ali: Eh, Harry Potter?


Ali: [Om å tatovere the dark mark på et mindre sjenerende sted enn underamen] Jeg har ikke gitt opp en karriere som kostymedramaskuespiller ennå, så jeg kan ikke ha den på et veldig synlig sted som armen.
Caro: Åh, jeg trodde du skulle si at du ikke hadde gitt opp en karriere som dødseter ennå…

Caro: Var det deg?
Ali: Ja, jeg rapet.
Caro: Åh, det hørtes ut som Smeagol eller no.



”Åh, det står ’Paperboys’ og jeg syns det stod ’Raperboys’” – Ali ser på tv


Caro: Åh, jeg har lyst på photoshoot!
Anna: Photoshop mener du vel?
Caro: Nei, photoshoot, ute.


Diskusjon om pc'en til AC:


Ali: Du vet at høyre musetast er ødelagt? Sitter den ikke fast?
AC: Jo, det er sølt konjakk.
Ali: Hæ?
AC: Jo, jeg kjøpte konjakksjokolade, men så var det hull i den.
Ali: Ah.
AC: Så det var det den ikke tålte…
Ali: Ja, mamma, det er ikke så rart at den ikke tålte å bli sølt på, det er en pc.


Mens vi ser en episode av Star Trek på tv:


Ali: [Om en karakter som er "vulcan"] Åh, hun er sånn som han der Kirk.
Caro: Spock.
Ali: Eh, åja, jeg vet ikke hvem som er hvem…


Mens vi ser på Johnny og Johanna:


Mann: Hva er det du sier?!
Jente: Ikke snakk sånn til meg.
Mann: JEG SNAKKER AKKURAT SOM JEG VIL!
Ali: Høres akkurat ut som pappa, det der.
Chris: Bare med dialekt.


AC: Skal du altså bruke 3 år på å bli bachelor?
Ali: Det er jeg allerede! Da-ta-ta! [Jazzhands]

Ingen kommentarer: