torsdag 23. oktober 2008

Keiserens nye skole

Gutt: Hvor ligger det?
Malina: I Chile!
Kronk: Chille? I denne kulda?

Kuzco: Hvem bryr seg om at hovedstaden i Venezuela heter Buenos Aires?
Kronk: Den heter faktisk Crakas, og det rimer på marakas.

(Caroline: Du har skrevet det feil. Det er med ”c”, ”carakas”.)

Malina: Hvorfor løy du for Kronk? Og hvorfor er han kledd som din butler?
Kuzco: Spørsmålet er; hvorfor løy ikke du for Kronk og hvorfor er han ikke kledd som din butler?

”Hva er det som er ut? Slengbukser? Det er vel ikke slengbukser? Jeg byttet nettopp bort alle olabuksene mine mot slengbukser. Si at det ikke er slengbukser!” – Kronk

Malina:
Flettet du den over, under, over?
Kuzko: Nei, jeg flettet den under, over, under.
Gutt
: Vi er fortapt!

”Jeg er pysjama-lama! Jeg liker å sloss mot…ting!” – Yzma

Kronk: For å finne oppskriften må vi til kjøttbøttas opphav.
Kuzco: Ei ku?
Kronk: Haha, stakars Kuzco. Tror det er ku i den.

”Åh! Hun sa det med Kuzko-stemme!” – Caro som ikke følger helt med på tv’en og ikke får med seg at Kuzko dukker opp bak Malina under theme sangen

Ingen kommentarer: