fredag 31. oktober 2008

Caros sitater

I anledningen at søsteren min har startet sin egen sitat-blogg, tenkt jeg å poste mine favoritter av hennes sitater her. Dere vet selvfølgelig ikke hvem disse menneskene er, og det er fullt mulig at jeg er den eneste som finner dette underholdende.

"ALLE MED GULT HÅR MÅ DØ! DE ER TISSETS BARN! OG TISS ER URENT!" - Sindre

"Det har jo kommet sånne skilt på stranda da, sånn: 'Løp hvis det kommer en tsunami'..." - Sindre (om skilt laget for mennesker som har vanskelig for å oppfatte/lang registreringsevne/dårlig syn/svekket obserasjonsevne?)

"Visste dere at julenissen sier 'hore'? Ja, for han sier jo 'ho, ho, ho', ikke sant?" - Maiassa

Maiassa: Jeg fant ikke viskelæret, men her er det jo!
Caro: Hvor var det? I BH-en din? *ler*
Maiassa: Nei, Hannah hadde det!
Caro: I BH-en?!

Ingen kommentarer: