torsdag 23. oktober 2008

Div eldre sitater (veldig inside)

”Hei du er homo. Har du lyst til å spille homse i en homsefilm?” – Vilde om Wilde og Stephen Fry, 11.4.08

”Alle ama-, ama-, amasonene til Mozart.” – Tore hører ikke forskjell på ’amasone’ og ’symfoni’, 12.4.08

Caro: Siden jeg er litt i det romantiske hjørnet i dag, så skal jeg spille-
Ali: Kan du ikke spille noe fra Les Miserables? *Gliser*
Caro: Neeei, jeg må øve på leksa mi *tar opp PotO notene*

Ali: Spill Priiiimaaa Donnaaaa!
Caro: Nei jeg skal ikke synge, spille den. Jeg skal synge- nei ikke synge! Gud forby! Jeg skal synge ’All I Ask of You’, nei spille! Ikke synge, det skal jeg spare dere for…
- 15/4-08


”Det burde hett ’stresskuler’… Men det gjør det jo.” - Ali om stresskuler som virker mot sin hensikt, 24.4

Hallo-dame: […]…frykter det vil bli greske tilstander i Norge.
Ali: Hva mener de med greske tilstander? Demokrati?
- 23 sept 08

Ali: *Mumler og synger* Hei, det er Kim; hva skjer?
Caro: Hæ? *Snur seg*
Ali: Hehehe, jeg bare synger ’Kim Possible’ sangen.

”Hva kan jeg si? Jeg kurerer gruff! *Dudu!*” – Ali aka kaffe om seg sjølv

”Ali blir du gla i! Dududududu! Ali blir du gla i! Dududududu! Ali kaffe: kurerer gruff. Hva kan jeg si? Jeg kurerer gruff! *Dudu!*” – Caros forslag til Ali-sangen, 23 sept 08

”Jeg ar-gu-men-te-rer nå; hører du det? Jeg art-iku-ler-er nå. Jeg snakk-er tyd-de-lig så du skal hø-re hva jeg si-er, som om det var noe vikt-ig, selv om det ikke er det.” – Caro parodierer den typiske ’elevråds-jenta' som ble intervjuet på nrk1.


TENK PÅ SHEILA!

Ingen kommentarer: