fredag 31. oktober 2008

Je suis hårnisse - Stjålne sitater

Jeg måtte nesten poste sitatene Hårnissen postet for en tid tilbake. De er for morsomme til å ikke deles med dere.

"Kondomer med jordbæsmak, skal de spises før eller etter?" - Jacob

Engelsklærern slo til med dype spørsmål:
«Can you drive a car in heaven?»

KRL-lærern prøvde å fortelle oss viktige ting:
«Gud er en mektig kar!»

Kunst & håndverkslærern drog til Hellas og skjønte ikke noe av det som stod skrevet på skiltene og utbrøt: «Dette er helt gresk for meg!»

I en historietime: «Norge lå alltid 20-30 år etter resten av Europa...»
Einar: « Ikke med internett!»

I en dyp diskusjon om fatsoer:
«Jeg vil ikke si rund»
«Frodig, omfangsrik..?»
En random skyter inn: «FEITE!»

Ettersom kuer slipper ut masse skumle gasser når de fiser, fant Kristin en genial løsning på problemet:
«Vi kan drepe alle kuene!»

I en naturfagstime lærer vi om strålesyke, sånn at kroppen din råtner opp og Erik får en god idé:
«Da ville jeg gått Halloween!»

I en samfunnsfagstime sier lærern til Malin:
«Noen må slå på hjernen sin!»

Scott: «Bro, bro brille, Scott må(?) ta en pille!»

«Hva kan India mest om?»
Einar: «Kuer!»

Vi hadde ikke så godt miljø i klassen, så en dag spurte Scott samfunnsfaglærern:
«Helge, kan du skyte den ungen?!» mens han pekte på Kristian.

Einar hadde store planer for livet sitt:
«Når jeg blir stor, skal jeg bli Spiderman!»

Karoline stod med mobilen i den ene hånden og SIM-kortet i det andre:
«De har tatt ut SIM-kortet! Hva skal jeg gjøre?» (Hva med å sette det inn igjen?)

Så en av mine personlige favoritter:

Samfunnsfaglærer: «Einar, hva er det du gjør?»
Einar: «Jeg leser.»
Samfunnsfaglærer: «Det gjør du ikke!»

I en del timer hadde vi en smågal vikar:
«Nå eksploderere snart Scott i blod og gørr, men det får vi bare ignorere.»

«Hvis dere ikke har klart å finne frem til riktig side nå, er det noe fundamentalt galt med hjernene deres.»

«Det er så delig å sette anmerkninger. Jeg elsker det!»

Samfunnsfaglærern om en Axe-reklame:
«Her viser de at om du bruker Axe, får du alle kvinner uansett. Men det er ikke sant.»

«Ta av seg solbrillene!»
Karoline: «Jammen, jeg har pollenallergi!»

Malin var en riktig smarting:
«Er Norge et NIC-land?»
«USA er noen duster!»
«Pantene ProV, det er bare tull det!»
«Er vi langt nord?»

Det hadde falt av en knapp på tastaturet på en av skolens dataer:
Malin:
«Du jo bare rive av en annen knapp fra en annen PC og sette den på!»


Om hvorfor Malin ikke liker skogen: «I love to shop, and I can't shop in the forest!»

Så min ABSOLUTTE favoritt, den er til å dø for:

I en KRL-time skal stiller lærern spørsmålet om hvem som fant ut at jorden går rundt solen. Malin rekker opp hånden og skriker ut: «NAPOLEON!»
Karoline går i forsvarsposisjon for sin venninne: «Dere er ikke så mye smartere selv!»

Ingen kommentarer: