torsdag 26. februar 2009

Fra dramatimen da lite (eller ingenting), ble gjort

Oda: Hvorfor sier hun det?
Kornelius: Man trenger ikke tolke alt?
Oda: Hm?
Kornelius: Man trenger ikke å tolke alt. "Egget er grønt", "Åh, hun ble voldtatt av faren sin i går!"

7.2.09

Oda: Hvor har du kjøpt denne [sekken]?
Sophie: Jeg vet ikke, jeg har fått den.
Oda: Hvor har du kjøpt den?"
Sophie: Hæ?
Oda: ...hæ?

"Lurt!" - Erik

"Jeg gleder meg til å forsvinne mellom trærne!" - Kornelius

"Julieee? Giulia? Julie Nilsen. Julieee? Julie! Juliee?" - Patrick øver seg på en replikk

Så var det på tide med en av "Kornelius' nedskytende kommentarer", som Oda pleier å kalle dem:
"Er det nå Julie Nilsen dauer?"

Kasper: Hvor er Oda?
Sophie: Hun gikk.
Kasper: Med hvem?
Sophie: Hæ?
Kasper: Hvem gikk hun med?
Sophie: [erter ham og etterligner en etterforsker] Hvem forlot hun åstedet med?

"Også tar du ulvemix. Hvorfor sa jeg ulvemix? Jeg tenkte: skog, bær, ulv." - Sophie

Sophie: Sånn som min haiku...eh.
Ali: Hai...tante. Reiki, reikitante.
Kamilla: Haha! Haike-tante!

Ingen kommentarer: