fredag 29. mai 2009

Nyttårsaften 2008, del II

Noen nylig funne sitater fra nyttårsaften i fjor.

Kvelden nådde sitt høydepunkt da Johanne utbrøt i en fortvilet tone:
"Hvor er badekåpa mi?!"

"Trakk jeg ikke ned etter meg? Synd for Johanne." - Ingrid om dobesøk

Ali: Du ser så trist ut. [Ler]
Matias: Jeg er alltid deprimert.

Ingrid: Matias, hva har skjedd med ansiktet ditt?
Johanne: Det var Yngve! [...] Det var orienteringsmannen!

Ali: Hva er nyttårsforsettene dine?
Matias: Tja, ikke noe spesielt.
Ali: Kanskje: 'Å slå hardere ned på orienteringsløpere som bæsjer utenfor vinduet ditt'?

Ofte overhørt i løpet av kvelden, del II:
"Jeg falt litt ut, hva snakker dere om nå?" - Lindi
"Å nei! Jeg må slutte å banne!" - Lindi
"Random setning på russisk/italiensk" - Lindi
"Si noe kinky!" - Johanne
"Matias, hva har skjedd med ansiktet ditt?" - Ingrid

Ingen kommentarer: